Shpallje interne|

SHPALLJA INTERNE 01/2020

për avancimin e dy (2) nëpunësve administrativ

në Byronë për Zhvillim Rajonal

  1. UPR 01 01 B04 000 UPR 01 01 B04 000 Udhëheqës i Njësisë për Monitorim,Vëzhgimin dhe Vlerësim të ProjekteveNjësia për Monitorim, Vëzhgimin dhe Vlerësim të Projekteve, Sektori për Realizimin e Projekteve dhe Monitorimin e Shfrytëzimit të Fondeve për Zhvillim Rajonal – 1 zbatues.

Kushtet e përgjithshme:

– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,

– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,

– të jetë në moshë madhore,

– të ketë aftësi të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe

– me aktgjykim të formës së prerë nuk është dënuar me ndalim të ushtrimit të profesionit, veprimtarisë ose detyrës.

Kushtet e veçanta:

– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimit VI A sipas kornizës maqedonase të kualifikimeve dhe së paku 240 kredite të fituara sipas ECTS ose të përfunduara shkalla VII/1 Shkencat Ekonomike ose Shkenca e Tokës dhe Hidrologjia

– Përvojë pune: së paku katër vjet përvojë pune në profesion, nga të cilat të paktën një vit në një pozicion në sektorin publik, d.m.th të paktën gjashtë vjet përvojë pune në profesion, nga të cilat të paktën dy vjet në një menaxher. pozitë në sektorin privat

Kompetencat e përgjithshme të punës në nivel të avancuar

– zgjidhja e problemeve dhe marrja e vendimeve për çështjet brenda fushës së tyre

– mësimi dhe zhvillimi;

– komunikimi;

– arritja e rezultateve;

– punë me të tjerët/punë ekipore;

– ndërgjegjësimi strategjik;

– orientimi drejt palëve/aktorëve;

– menaxhimi dhe

– Menaxhimi Financiar.

Kompetencat e veçanta të punës:

– njohja aktive e njërës prej tre gjuhëve më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),

– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë dhe

– provimin e dhënë për menaxhim administrativ

Koha e orarit të punës:

– Ditët e punës: nga e hëna në të premte

– Orari i punës në javë: 40 orë

– Orari i punës: 7:30/8:30 deri në 15:30/16:30.

– Përshkrimi i orarit të punës: me fillimin e orarit prej orës 07:30/08:30 dhe përfundimin e të njëjtit në orën 15:30/16:30.

Paga:

Shuma monetare neto është 31.000,00 denarë.

  • UPR 01 01 B04 000 udhëheqës i njësisë për Çështje Profesionale Administrative, Njësia për Çështje Profesionale Administrative, Njësia për Çështje të Përgjithshme dhe Administrative-1 përmbarues.

Kushtet e përgjithshme:

– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,

– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,

– të jetë në moshë madhore,

– të ketë aftësi të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe

– me aktgjykim të formës së prerë nuk është dënuar me ndalim të ushtrimit të profesionit, veprimtarisë ose detyrës.

Kushtet e veçanta:

– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimit VI A sipas kornizës maqedonase të kualifikimeve dhe së paku 240 kredite të fituara sipas ECTS ose të përfunduara shkalla VII/1 Shkenca Ekonomike ose Juridike.

– Përvojë pune: së paku katër vjet përvojë pune në profesion, nga të cilat të paktën një vit në një pozicion në sektorin publik, d.m.th të paktën gjashtë vjet përvojë pune në profesion, nga të cilat të paktën dy vjet në një menaxher. pozitë në sektorin privat

Kompetencat e përgjithshme të punës në nivel të avancuar

– zgjidhja e problemeve dhe marrja e vendimeve për çështjet brenda fushës së tyre

– mësimi dhe zhvillimi;

– komunikimi;

– arritja e rezultateve;

– punë me të tjerët/punë ekipore;

– ndërgjegjësimi strategjik;

– orientimi drejt palëve/aktorëve;

– menaxhimi dhe

– Menaxhimi Financiar.

Kompetencat e veçanta të punës:

– njohja aktive e njërës prej tre gjuhëve më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),

– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë dhe

– provimin e dhënë për menaxhim administrativ

Koha e orarit të punës:

– Ditët e punës: nga e hëna në të premte

– Orari i punës në javë: 40 orë

– Orari i punës: 7:30/8:30 deri në 15:30/16:30.

– Përshkrimi i orarit të punës: me fillimin e orarit prej orës 07:30/08:30 dhe përfundimin e të njëjtit në orën 15:30/16:30.

Paga:

Shuma monetare neto është 31.000,00 denarë.

Nëpunësi administrativ i punësuar në Byronë për Zhvillim Rajonal, i cili i plotëson kushtet e përgjithshme dhe të veçanta për plotësimin e pozitës të përcaktuara për nivelin përkatës me Ligjin për zyrtarët administrativ dhe me Rregulloren për sistematizimin e vendeve të punës në Byronë për zhvillim rajonal, mund të aplikojë për. shpallja e brendshme, duke vepruar kështu, nëpunësi administrativ duhet të plotësojë edhe kushtet e mëposhtme:

– të ketë marrë notën A ose B gjatë vlerësimit të fundit në të cilin është vlerësuar,

– të jetë në një pozicion në një nivel menjëherë më të ulët ose të jetë në pozicion brenda të njëjtës kategori me pozicionin për të cilin është publikuar shpallja e brendshme,

– të ketë kaluar të paktën dy vjet në të njëjtin nivel dhe

– se nuk i është shqiptuar asnjë masë disiplinore në vitin e fundit para publikimit të njoftimit të brendshëm.

Zyrtarët administrativë të interesuar dorëzojnë një aplikim të plotësuar dhe dëshmi të të dhënave që përmban aplikacioni përmes arkivit të Byrosë së Zhvillimit Rajonal tek nëpunësi administrativ përgjegjës për menaxhimin e burimeve njerëzore dhe në adresën zyrtare të nëpunësit administrativ përgjegjës për menaxhimin e burimeve njerëzore covecki.resursi @ outlook.com.

Krahas dëshmive për plotësimin e kushteve të përgjithshme dhe të veçanta, kandidatët mund t’i bashkëngjisin aplikacionit edhe dëshmitë e mëposhtme

– konfirmimin e trajnimeve të kryera me sukses dhe/ose

– certifikata për mentorim të suksesshëm

Afati për paraqitjen e aplikimit me dëshmi zgjat 5 (pesë) ditë nga dita e publikimit në faqen e Byrosë së Zhvillimit Rajonal.

Në aplikim, kandidatët janë të detyruar me përgjegjësi materiale dhe penale të konfirmojnë se të dhënat në aplikacion janë të sakta dhe provat e paraqitura janë të vërteta me origjinalin.

SHËNIM: Aplikimi i parakohshëm, i paplotë dhe i plotësuar në mënyrë jo të duhur nuk do të merret parasysh. Kandidati që fut të dhëna të rreme në aplikim ose konstatohet se ka futur të dhëna të rreme, do të skualifikohet nga procedimi i mëtejshëm sipas këtij njoftimi.

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Close Search Window