Shpallje interne|

Në pajtim me nenin 48 paragrafi 4 të Ligjit për nëpunsat  Administrative ( “Gazeta zyrtare” nr. 27/14, 199/14, 48/15, 154/15, 16/05, 142/16 dhe 11/18) Rregullorja për formën dhe përmbajtjen e njoftimit të brendshëm, metodën e dorëzimit të aplikimit për promovimin, mënyrën e zbatimit të zgjedhjes administrative dhe intervistës, dhe si vlerësimin e tyre dhe numri maksimal i pikëve të procedurës të përzgjedhjes, në varësi të kategorisë së punës i cili publikon shpalljen e brendshme (“Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë” nr.11 / 2015, 35/20 18), si dhe Rregullorja për sistematizimin e vendeve të punës në Byronë për zhvillim rajonal, nr. 04-152 / 4 të datës 23.04.2018 dhe Rregulloren për Ndryshimin dhe Plotësimin e Byrosë për Rregullore të Zhvillimit Rajonal për sistematizimin e vendeve të punës në Byronë për Zhvillim Rajonal, nr. 04-152 / 7 nga 24.09.2018: shpallë

SHPALLJE INTERNE  NR. 03/2018

për avansimin  e një nëpunësi  administrativë në Byronë për zhvillim rajonal

  1. UPR 01 01 V03 000 Bashkëpunëtorë për grumbullimin e të dhënave për projektet e zhvillimit të fshatrave, Njësia për dokumentet e planifikimit operativ, Sektori për zbatimin e politikave të zhvillimit rajonal – 1 përmbarues

  Kushtet e përgjithshme :

–   të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,

– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën Мaqedonase,

– të jetë një i rritur,

– të ketë një përshtatshmëri të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe

– me aktgjykim të formës së prerë të gjykatës, nuk dënohet me ndalim të kryerjes së një profesioni, veprimtarie ose detyre.

Kushtet e veçanta:

– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimeve VI B sipas Kornizës Maqedonase të Kualifikimeve dhe  të fituar të paktën 180 kredi sipas ECTS ose përfunduar VII / 1 shkallë Shkenca Juridike ose Administrata Publike dhe Administratë

–    Përvojë pune: të paktën një vit përvojë pune në profesion

Kompetencat e përgjithshme të punës në nivelin e ndërmjetëm

– zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen e çështjeve brenda fushëveprimit të saj

– të mësuarit dhe zhvillimit;

– komunikim;

– arritja e rezultateve;

– puna me të tjerët / puna ekipore;

– ndërgjegjësim strategjik;

– orientimi drejt palëve / palëve të interesuara;

– menaxhimi financiar.

Kompetencat specifike të punës:

–    njohuri aktive të një prej tre gjuhëve më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),

– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë

Orari i   punës:

  • Ditët e punës: nga e hëna deri të premten
  • Orët e punës në javë: 40 orë
  • Orari i punës: ora 7:30 deri në orën 20:30 deri në orën 15:30 deri në orën 16:30
  • Përshkrimi i orëve të punës: duke filluar nga ora 7:30 deri në orën 20:30 dhe duke e mbyllur atë në orën 15: 30-16: 30 Rroga : Shuma neto është 22,475.00 denarë.

 SHËNIM: Aplikacionet e kompletuara të parakohshme, jo të plota dhe të çrregullta nuk do të merren parasysh. Kandidati që ka paraqitur informacion të rremë në aplikimin ose të përcaktojë që hyri në të dhëna të rreme, do të skualifikohen nga procedurat e mëtejshme në këtë listë.

Fletëparaqitje për aplikim   

Comments are closed.

Close Search Window