Byroja për zhvillim rajonal
Byroja për zhvillim rajonal
  • Byroja
    • Për Byronë
    • Qëllimet dhe prioritetet
    • Të punësuarit
    • Strategji
    • Drejtor
    • Nëpunësi për të Rinjtë
    • Struktura
    • Personat përgjegjës për parregullsi dhe dyshime për mashtrime apo korrupsion
  • Regullativa
    • Ligji
    • Aktet nënligjore
    • Prokurime publike
      • Plani vjetor për prokurim publik
      • Shpalljet e prokurimeve
    • Llogaria përmbyllëse
    • Kodeksi për nëpunës administrativ
  • Projekte
    • Projektet aktuale
    • Arkiva
    • Programa për zhvillim të barabartë rajonal
  • Thirrje publike
    • Thirrje publike
    • Formulare për Aplikim
  • Informatat publike
    • Raport vjetor
    • Sistematizimi
    • Shpallje interne
    • Shpallje publike
    • Kërkesë për informata me karakter publik
    • Raporte të revizorit
    • Plane strategjike
    • Plane vjetore financiare katërmujore
    • Plani vjetor për parandalim të korrupcionit
    • Plani vjetor për vlersimin të rreziqeve të korrupsionit
    • Plani vjetor për vlersimin të rreziqeve të korrupsionit
    • Buxheti vjetor
  • Kontakti
  • македонски јазик
  • English
interen oglas 2018
4 Tetor, 2018

SHPALLJE INTERNE Nr. 01/2018 PËR AVANCIMIN  E 9-të TË PUNËSUARVE ADMINISTRATIV

          Në   pajtim me nenin 48 paragrafi 4 të Ligjit për Nëpunsave  Administrative ( “Gazeta zyrtare” nr. 27/14, 199/14, 48/15, 154/15, 16/05, 142/16 dhe 11/18) rregullat për formën dhe përmbajtjen e njoftimit të brendshëm, metodën e dorëzimit të aplikimit për promovimin, mënyrën e zbatimit të zgjedhjes administrative dhe intervistës, dhe si vlerësimin e tyre dhe numri maksimal i pikëve të procedurës të përzgjedhjes, në varësi të kategorisë së punës e cila është botuar në shpalljen interne  ( “Gazeta Zyrtare” nr.11 / 2015 35/20 18) dhe Rregullorja për sistematizimin e vendeve të punës në Byronë për zhvillim rajonal nr. 04-152 / 4 të datës 23.04.2018, Byroja për Zhvillimin Rajonal shpall:

SHPALLJE  INTERNE  Nr. 01/2018

Për avansimin  e 9 zyrtarëve administrativë

në Byronë për Zhvillim Rajonal

  1. UPR 01 01 B04 000 Udhëheqësi i Njësisë për Dokumentet e Planifikimit Operativ, Njësia për Dokumentet e Planifikimit Operacional, Sektori për Zbatimin e Politikës së Zhvillimit Rajonal -1 zbatues

Kushtet e përgjithshme :

–    të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,

– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,

– të jetë një i rritur,

– kanë një përshtatshmëri të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës

– me aktgjykim të formës së prerë të gjykatës, nuk dënohet me ndalim të kryerjes së një profesioni, veprimtarie ose detyre.

Kushtet e veçanta:

– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimeve VI A sipas Kornizës  së Мaqedonisë  të kualifikimeve dhe të paktën 240 kredi të fituara sipas ECTS ose përfunduar VII / 1 shkallë Juridike ose arsim

– Përvojë pune: të paktën katër vjet përvojë pune në profesionin e të paktën një viti në një punë në sektorin publik, që do të thotë së paku gjashtë vjet përvojë pune në profesionin e të paktën dy vjetëve në një postudhëheqës  në sektorin privat

Kompetencat e përgjithshme të punës në një nivel të avancuar

  – zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen e çështjeve brenda fushëveprimit të saj

– të mësuarit dhe zhvillimit;

– komunikim;

– arritja e rezultateve;

– puna me të tjerët / puna ekipore;

– ndërgjegjësim strategjik;

– orientimi drejt palëve / palëve të interesuara;

– menaxhimi; dhe

– menaxhimi financiar

. Kompetencat specifike të punës:

– njohuri aktive për një nga tre gjuhët më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),

– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë zyre dhe

– kaloi një test menaxhimi administrative

Orari i kohës  së punës:

  • Ditët e punës: nga e hëna deri të premten
  • Orët e punës në javë: 40 orë
  • Orari i punës: ora 7:30 deri në orën 20:30 deri në orën 15:30 deri në orën 16:30
  • Përshkrimi i orëve të punës: duke filluar nga ora 7:30 deri në orën 20:30 dhe duke e mbyllur atë në orën 15: 30-16: 30

Paga: Shuma neto e parasë së gatshme është 28.277,00 denarë.

2.UPR 01 01 V03 000 Bashkëpuntorë  për grumbullimin e të dhënave për projektet e zhvillimit të fshatrave, Njësia e dokumentacionit të planifikimit operativ, Sektori për zbatimin e politikës rajonale të zhvillimit – 1 zbatues

Kushtet e përgjithshme :

– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,

– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,

– të jetë një i rritur,

– të ketë një përshtatshmëri të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe

– me aktgjykim të formës së prerë të gjykatës, nuk dënohet me ndalim të kryerjes së një profesioni, veprimtarie ose detyre.

 Kushtet e veçanta :

– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimeve VI B sipas Kornizës Maqedonase të Kualifikimeve dhe fituar të paktën 180 kredi sipas ECTS ose përfunduar VII / 1 shkallë Shkenca Juridike ose Administrata Publike dhe Administratë

– Përvojë pune: të paktën një vit përvojë pune në profesion

Kompetencat e përgjithshme të punës në nivelin e ndërmjetëm

– zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen e çështjeve brenda fushëveprimit të saj

– të mësuarit dhe zhvillimit;

– komunikim;

– arritja e rezultateve;

– puna me të tjerët / puna ekipore;

– ndërgjegjësim strategjik;

– orientimi drejt palëve / palëve të interesuara;

– menaxhimi financiar.

Kompetencat e veçanta të punës:

– njohuri aktive për një nga tre gjuhët më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),

– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë

Orari  i punës:

  • Ditët e punës: nga e hëna deri të premten
  • Orët e punës në javë: 40 orë
  • Orari i punës: ora 7:30 deri në orën 20:30 deri në orën 15:30 deri në orën 16:30
  • Përshkrimi i orëve të punës: duke filluar nga ora 7:30 deri në orën 20:30 dhe duke e mbyllur atë në orën 15: 30-16: 30

 Paga :Shuma neto është 22,475.00 denarë..

  • UPR 01 01 G01 000 Nëpunës i Pavarur për Implementimin e Sistemit të Informimit, Njësia e Sistemit të Informimit për Zhvillimin Rajonal, Sektori për Zbatimin e Politikës së Zhvillimit Rajonal – 1 agjent përmbarues

Kushtet e përgjithshme :

– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,

– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën Maqedonase,

– të jetë një i rritur,

– të ketë një përshtatshmëri të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe

– me aktgjykim të formës së prerë të gjykatës, nuk dënohet me ndalim të kryerjes së një profesioni, veprimtarie ose detyre.

Kushtet e veçanta:

– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimit V A ose niveli i kualifikimit IV sipas Kornizës Maqedonase të Kualifikimeve dhe 180 ose 240 kredi të dhëna nga ECVET ose ICSET ose të paktën arsim të lartë apo të mesëm, gjimnazi ose ekonomi

– Përvojë pune: së paku tre vjet përvojë pune në profesion

Kompetencat e përgjithshme të punës në nivelin bazë

– të mësuarit dhe zhvillimit;

– Komunikim;

– Arritja e rezultateve;

– Puna me të tjerët / puna ekipore;

– Ndërgjegjësim strategjik

– Orientimi drejt palëve / palëve të interesuara;

– Menaxhimi financiar.

Kompetencat e veçanta të punës:

– njohuri aktive për një nga tre gjuhët më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),

– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë

Orari i kohës së punës:

  • Ditët e punës: nga e hëna deri të premten
  • Orët e punës në javë: 40 orë
  • Orari i punës: ora 7:30 deri në orën 20:30 deri në orën 15:30 deri në orën 16:30
  • Përshkrimi i orëve të punës: duke filluar nga ora 7:30 deri në orën 20:30 dhe duke e mbyllur atë në orën 15: 30-16: 30

 Paga: Shuma neto e parave të gatshme është 15.663,00 denarë.

  1. UPR 01 01 B01 000 Këshilltar për përpilimin e Projektit, Njësia e Grumbullimit të Projekteve, Njësia e Zbatimit të Projektit dhe Monitorimi i Përdorimit të Fondeve të Zhvillimit Rajonal – 1 Zyrtar Zbatues

Kushtet e përgjithshme:

– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,

– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,

– të jetë një i rritur,

– të ketë një përshtatshmëri të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe

– me aktgjykim të formës së prerë të gjykatës, nuk dënohet me ndalim të kryerjes së një profesioni, veprimtarie ose detyre.

Kushtet e veçanta :

– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimeve VI A sipas Kornizës Maqedonase të Kualifikimeve dhe fituar të paktën 240 kredi sipas ECTS ose përfunduar VII / 1 shkallë Shkenca Juridike ose Shkencë për Letërsi dhe

– Përvoja e punës: së paku tre vjet përvojë pune në profesion

Kompetencat e përgjithshme të punës në nivelin e ndërmjetëm

– zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen e çështjeve brenda fushëveprimit të saj

– të mësuarit dhe zhvillimit;

– komunikim;

– arritja e rezultateve;

– puna me të tjerët / puna ekipore;

– ndërgjegjësim strategjik;

– orientimi drejt palëve / palëve të interesuara;

– menaxhimi financiar

Kompetencat e veçanta të punës:

– njohuri aktive për një nga tre gjuhët më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),

– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë

Orari i kohës të punës:

  • Ditët e punës: nga e hëna deri të premten
  • Orët e punës në javë: 40 orë
  • Orari i punës: ora 7:30 deri në orën 20:30 deri në orën 15:30 deri në orën 16:30
  • Përshkrimi i orëve të punës: duke filluar nga ora 7:30 deri në orën 20:30 dhe duke e mbyllur atë në orën 15: 30-16: 30

 Paga: Shuma neto është 24,998.00 denarë

  • UPR 01 01 V02 000 Bashkëpunëtor i lartë për rishikimin dhe verifikimin e dokumentacionit të projektit, Njësinë e Grumbullimit të Projekteve, Njësia e Implementimit të Projekteve dhe Monitorimin e Përdorimit të Fondeve të Zhvillimit Rajonal – 1 Zyrtar Zbatues

Kushtet e përgjithshme :

– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,

– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,

– të jetë një i rritur,

– të ketë një përshtatshmëri të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe

– me aktgjykim të formës së prerë të gjykatës, nuk dënohet me ndalim të kryerjes së një profesioni, veprimtarie ose detyre.

Kushtet e veçanta:

– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimit VI B sipas Kornizës Maqedonase të Kualifikimeve dhe fituar të paktën 180 kredi sipas ECTS ose përfunduar VII / 1 shkallë Shkenca Juridike, Arkitekturë, Planifikim Urban dhe Planifikim dhe

– Përvoja e punës: së paku dy vjet përvojë pune në profesion

Kompetencat e përgjithshme të punës në nivelin e ndërmjetëm

– zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen e çështjeve brenda fushëveprimit të saj

– të mësuarit dhe zhvillimit;

– komunikim;

– arritja e rezultateve;

– puna me të tjerët / puna ekipore;

– ndërgjegjësim strategjik;

– orientimi drejt palëve / palëve të interesuara;

– menaxhimi financiar.

Kompetencat e veçanta të punës:

– njohuri aktive për një nga tre gjuhët më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),

– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë

Orari i orarit të punës: • Ditët e punës: nga e hëna deri të premten

  • Orët e punës në javë: 40 orë
  • Orari i punës: ora 7:30 deri në orën 20:30 deri në orën 15:30 deri në orën 16:30
  • Përshkrimi i orëve të punës: duke filluar nga ora 7:30 deri në orën 20:30 dhe duke e mbyllur atë në orën 15: 30-16: 30

 Paga : Shuma neto e parave të gatshme është 23,232.00 denarë

  1. UPR 01 01 V01 000 Këshilltar për mbështetje profesionale operative në zbatimin dhe vlerësimin e zbatimit të projekteve të zhvillimit rajonal, Njësia për Monitorimin, Monitorimin dhe Vlerësimin e Projekteve, Sektorin për Zbatimin e Projekteve dhe Monitorimin e Përdorimit të Fondeve të Zhvillimit Rajonal – 1 përmbarues– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,

– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,

– të jetë një i rritur,

– të ketë një përshtatshmëri të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe

– me aktgjykim të formës së prerë të gjykatës, nuk dënohet me ndalim të kryerjes së një profesioni, veprimtarie ose detyre.

Kushtet e veçanta:

– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimeve VI A sipas Kornizës maqedonase të kualifikimeve dhe fituar të paktën 240 kredi sipas ECTS ose përfunduar VII / 1 gradë shkencat ekonomike ose shkencat juridike dhe

– Përvojë pune: së paku tre vjet përvojë pune në profesion

Kompetencat e përgjithshme të punës në nivelin e ndërmjetëm

– zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen e çështjeve brenda fushëveprimit të saj

– të mësuarit dhe zhvillimit;

– komunikim;

– arritja e rezultateve;

– puna me të tjerët / puna ekipore;

– ndërgjegjësim strategjik;

– orientimi drejt palëve / palëve të interesuara;

– menaxhimi financiar.

Kompetencat specifike të punës:

– njohuri aktive për një nga tre gjuhët më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),

– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë

Orari ikohës  së punës:

  • Ditët e punës: nga e hëna deri të premten
  • Orët e punës në javë: 40 orë
  • Orari i punës: ora 7:30 deri në orën 20:30 deri në orën 15:30 deri në orën 16:30
  • Përshkrimi i orëve të punës: duke filluar nga ora 7:30 deri në orën 20:30 dhe duke e mbyllur atë në orën 15: 30-16: 30

 Paga : Shuma neto është 24,998.00 denarë

  1. UPR 01 01 B01 000 Këshilltar i Burimeve Njerëzore, Departamenti i Çështjeve të Ekspertëve,Njësia për Çështje të Përgjithshme dhe Administrative – 1 Zbatues

 Kushtet e përgjithshme:

– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,

– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,

– të jetë një i rritur,

– kanë një përshtatshmëri të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës

– me aktgjykim të formës së prerë të gjykatës, nuk dënohet me ndalim të kryerjes së një profesioni, veprimtarie ose detyre.

 Kushtet e veçanta:

– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimeve VI A sipas Kornizës maqedonase të kualifikimeve dhe fituar të paktën 240 kredi sipas ECTS ose përfunduar VII / 1 gradë shkencat ekonomike ose shkencat juridike dhe

– Përvojë pune: së paku tre vjet përvojë pune në profesion

Kompetencat e përgjithshme të punës në nivelin e ndërmjetëm 

–    zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen e çështjeve brenda fushëveprimit të saj

– të mësuarit dhe zhvillimit;

– komunikim;

– arritja e rezultateve;

– puna me të tjerët / puna ekipore;

– ndërgjegjësim strategjik;

– orientimi drejt palëve / palëve të interesuara;

– menaxhimi financiar.

Kompetencat specifike të punës:

– njohuri aktive për një nga tre gjuhët më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),

– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrëРаспоред на работното време:

  • Ditët e punës: nga e hëna deri të premten
  • Orët e punës në javë: 40 orë
  • Orari i punës: ora 7:30 deri në orën 20:30 deri në orën 15:30 deri në orën 16:30
  • Përshkrimi i orëve të punës: duke filluar nga ora 7:30 deri në orën 20:30 dhe duke e mbyllur atë në orën 15: 30-16: 30

 Paga : Shuma neto është 24,998.00 denarë

  1. UPR 01 01 B01 000 Këshilltar për dokumentacionin teknik Njësinë efurnizimeve publike, Sektori të Çështjeve të Përgjithshme dhe Administrative – 1 përmbarues

Kushtet e përgjithshme :

– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,

– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,

– të jetë një i rritur,

– të ketë një përshtatshmëri të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe

– me aktgjykim të formës së prerë të gjykatës, nuk dënohet me ndalim të kryerjes së një profesioni, veprimtarie ose detyre

Kushtet e veçanta:

–  Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimeve VI A sipas Kornizës Maqedonase të Kualifikimeve dhe fituar të paktën 240 kredi sipas ECTS ose përfunduar VII / 1 shkallë Shkencat ekonomike dhe

– Përvojë pune: së paku tre vjet përvojë pune në profesion

Kompetencat e përgjithshme të punës në nivelin e ndërmjetëm

– zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen e çështjeve brenda fushëveprimit të saj

– të mësuarit dhe zhvillimit;

– komunikim;

– arritja e rezultateve;

– puna me të tjerët / puna ekipore;

– ndërgjegjësim strategjik;

– orientimi drejt palëve / palëve të interesuara;

– menaxhimi financiar.

Kompetencat specifike të punës:

– njohuri aktive për një nga tre gjuhët më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),

– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë

Orari ikohës  së punës:

  • Ditët e punës: nga e hëna deri të premten
  • Orët e punës në javë: 40 orë
  • Orari i punës: ora 7:30 deri në orën 20:30 deri në orën 15:30 deri në orën 16:30
  • Përshkrimi i orëve të punës: duke filluar nga ora 7:30 deri në orën 20:30 dhe duke e mbyllur atë në orën 15: 30-16: 30

 Paga: Shuma neto është 24,998.00 denarë

  1. UPR 01 01 B04 000 Udhëheqës i Njësie për Çështje Financiare, Njësia e Çështjeve Financiare – 1 Zyrtar i Zbatimit

Kushtet e përgjithshme

– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,

– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,

– të jetë një i rritur,

– të ketë një përshtatshmëri të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe

– me aktgjykim të formës së prerë të gjykatës, nuk dënohet me ndalim të kryerjes së një profesioni, veprimtarie ose detyre.

Kushtet e veçanta:

– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimit VI A sipas Kornizës Maqedonase të Kualifikimeve dhe të paktën 240 kredi të fituara sipas ECTS ose përfunduar VII / 1 shkallë Shkenca ekonomike

– Përvojë pune: të paktën katër vjet përvojë pune në profesionin e të paktën një viti në një punë në sektorin publik, që do të thotë së paku gjashtë vjet përvojë pune në profesionin e të paktën dy vjetë në një post menaxherial në sektorin privat

Kompetencat e përgjithshme të punës në një nivel të avancuar

  – zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen e çështjeve brenda fushëveprimit të saj

– të mësuarit dhe zhvillimit;

– komunikim;

– arritja e rezultateve;

– puna me të tjerët / puna ekipore;

– ndërgjegjësim strategjik;

– orientimi drejt palëve / palëve të interesuara;

– menaxhimi; dhe

– menaxhimi financiar.

Kompetencat specifike të punës:

– njohuri aktive për një nga tre gjuhët më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),

– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë zyre dhe

– kaloi një test menaxhimi administrative

Koha e orarit të punës:

  • Ditët e punës: nga e hëna deri të premten
  • Orët e punës në javë: 40 orë
  • Orari i punës: ora 7:30 deri në orën 20:30 deri në orën 15:30 deri në orën 16:30
  • Përshkrimi i orëve të punës: duke filluar nga ora 7:30 deri në orën 20:30 dhe duke e mbyllur atë në orën 15: 30-16: 30

 Paga :shuma neto arrinë 28.277,00 денари

Njoftimi i brendshëm mund të ndodhë oficer administrative punësuar në Byronë për zhvillim rajonal, i cili plotëson kërkesat e përgjithshme dhe të veçanta për kompletimin e punës të vendosur në nivelin e duhur me Ligjin për Zyrtarët Administrative dhe Rregulloren mbi sistematizimin e vendeve të punës në Byronë për Zhvillimin Rajonal, në këtë rast, zyrtari administrativ duhet gjithashtu të plotësojë kushtet e mëposhtme:

të vlerësohet “A” ose “B” në vlerësimin e fundit,

– të jetë në vendin e punës në një nivel të menjëhershëm më të ulët ose të jetë në një punë brenda kategorisë së njëjtë në të cilën posta për punë për të cilën publikohet shpallja e brendshme,

– kanë kaluar të paktën dy vjet në punën aktuale dhe

– atij nuk iu dha masë disiplinore në vitin e fundit para publikimit të shpalljes.

Zyrtarët e interesuar administrative, të paraqesë një kërkesë të plotë dhe prova e të dhënave të paraqitura në aplikim nëpër arkivat e Byrosë për zhvillim rajonal te nëpunësi administrativ i cili është përgjegjës për burimet njerëzore dhe adresën e biznesit të zyrtarit administrativ përgjegjës për burimet njerëzore covecki.resursi @ outlook.com.

Kandidatët e aplikimit përveç provave për plotësimin e kushteve të përgjithshme dhe të veçanta mund të paraqesin edhe provat në vijim

– mbështetje për trajnim dhe / ose trajnim të suksesshëm

– konfirmuar për mentorim të zbatuar me sukses

Afati i fundit për paraqitjen e kërkesës me dëshmi është 5 (pesë) ditë nga data e publikimit në faqen e internetit të Byrosë për Zhvillim Rajonal.Në kërkesë, kandidatët janë të detyruar me përgjegjësi materiale dhe penale të konfirmojnë se të dhënat në aplikacion janë të sakta dhe dëshmia e paraqitur është e vërtetë në origjinal.

KUJDESJE : Aplikacionet e kompletuara jo me kohë, jo të plota dhe të çrregullta nuk do të merren parasysh. Kandidati i cili hyn në të dhëna të rreme në aplikacion ose është konstatuar se ka hyrë në të dhëna të rreme do të diskutohet nga procedura e mëtejshme pas këtij njoftimi.

 FLETË APLIKIM PËR SHPALLJE INTERNE SHKARKO  

Pjesëmarrja e Drejtorit të Byrosë në mbledhjen e 6-të të Këshillit për Zhvillim të Rajonit të Planifikimit Lindor të mbajtur në Hotel “Manastir”-Berovë Vendimet e shpalljes interne nr. 01/2018

Related Posts

interen oglas 2018

Shpallje interne

Vendimi për përzgjedhje në Thirrjen interne për avancim nr.01/2022

interen-oglas-2018

Shpallje interne

Shpallje Interne nr.01/2019

interen-oglas-2018

Shpallje interne

SHPALLJE INTERNE NR. 01/2022

Drejtor

Ramiz Rexhepi

Byroja për zhvillim rajonal
© Byroja për zhvillim rajonal 2023

Adresa

BYROJA PER ZHVILLIM RAJONAL

Rr. Sh. Kiril dhe Metodij nr. 20
faksi postar 520
1000 Shkup

Tel: +389 2 3 121 350
Fax: +389 2 3 126 4111

info@brr.gov.mk

Politika e privatësisë

Politika e përdorimit të biskotave

Na ndiqni në

  • Facebook
Tetor 2018
H M M E P S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Kor   Nën »
Поставени се колачиња (cookies) на Вашиот уред со цел да се подобри функционалноста на оваа веб страница.. Со клик на копчето “Се согласувам”, се согласувате да зачуваме колачиња за да го подобриме Вашето корисничко искуство.
Подесувања за колачињаСе согласувам
Manage consent

Вашата приватност

Секоја веб-страна зачувува колачиња со информации за Вашата посета. Овие информации може да бидат за Вас, за Вашите преференции или за Вашиот уред и најчесто се користат за да се подобри работата на веб-страната. Информациите не Ве идентификуваат директно, но може да Ви дадат персонализирано веб искуство. Колачињата може да ги зачуваат информациите за Вашите кориснички навики, но не можат да ги читаат Вашите лични податоци или информации од Вашиот хард диск. Бидејќи ние го почитуваме Вашето право на приватност, можете да изберете да не дозволувате некои видови на колачиња. Погледнете ги категориите на колачиња за да дознаете повеќе и доколку сакате да ги промените основните подесувања. Би сакале да Ви напоменеме дека блокирањето на некои категории на колачиња може да влијае на Вашето искуство при посета на страната, како и на услугите кои може да Ви ги понудиме. За повеќе информации проверете на Политика за користење на колачиња
Неопходни колачиња
Always Enabled
Овие колачиња се неопходни за правилно функционирање на основните функции на веб-страната како навигација, онлајн купување, наплата, статистика за посета на сајтот, оптимизација на содржината и сл. Тие се најчесто поставени како одговор на одредена интеракција која ја имате со веб-страната, како што се прилагодувањата за Поставки на колачиња, најава или пополнување на електронски форми. Овие колачиња не содржат никакви лични информации и не може да се исклучат со овие поставки. Повеќе опции во врска со користење на колачиња може да прилагодите во Вашиот интернет пребарувач со цел да ги блокира или да Ве извести за овие колачиња, при што некои делови од веб-страната нема правилно да функционираат.
Колачиња за аналитика
Овие колачиња ни овозможуваат да ги броиме посетите и изворите на сообраќај, со цел да ги измериме и подобриме перформансите на веб-страната. Тие ни помагаат да анализираме кои страници се најпосетени и да видиме како посетителите се движат низ страницата. Сите информации што ги собираат овие колачиња се агрегирани и анонимни.
SAVE & ACCEPT