SHPALLJE INTERNE Nr. 01/2018 PËR AVANCIMIN E 9-të TË PUNËSUARVE ADMINISTRATIV
Në pajtim me nenin 48 paragrafi 4 të Ligjit për Nëpunsave Administrative ( “Gazeta zyrtare” nr. 27/14, 199/14, 48/15, 154/15, 16/05, 142/16 dhe 11/18) rregullat për formën dhe përmbajtjen e njoftimit të brendshëm, metodën e dorëzimit të aplikimit për promovimin, mënyrën e zbatimit të zgjedhjes administrative dhe intervistës, dhe si vlerësimin e tyre dhe numri maksimal i pikëve të procedurës të përzgjedhjes, në varësi të kategorisë së punës e cila është botuar në shpalljen interne ( “Gazeta Zyrtare” nr.11 / 2015 35/20 18) dhe Rregullorja për sistematizimin e vendeve të punës në Byronë për zhvillim rajonal nr. 04-152 / 4 të datës 23.04.2018, Byroja për Zhvillimin Rajonal shpall:
SHPALLJE INTERNE Nr. 01/2018
Për avansimin e 9 zyrtarëve administrativë
në Byronë për Zhvillim Rajonal
- UPR 01 01 B04 000 Udhëheqësi i Njësisë për Dokumentet e Planifikimit Operativ, Njësia për Dokumentet e Planifikimit Operacional, Sektori për Zbatimin e Politikës së Zhvillimit Rajonal -1 zbatues
Kushtet e përgjithshme :
– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,
– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,
– të jetë një i rritur,
– kanë një përshtatshmëri të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës
– me aktgjykim të formës së prerë të gjykatës, nuk dënohet me ndalim të kryerjes së një profesioni, veprimtarie ose detyre.
Kushtet e veçanta:
– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimeve VI A sipas Kornizës së Мaqedonisë të kualifikimeve dhe të paktën 240 kredi të fituara sipas ECTS ose përfunduar VII / 1 shkallë Juridike ose arsim
– Përvojë pune: të paktën katër vjet përvojë pune në profesionin e të paktën një viti në një punë në sektorin publik, që do të thotë së paku gjashtë vjet përvojë pune në profesionin e të paktën dy vjetëve në një postudhëheqës në sektorin privat
Kompetencat e përgjithshme të punës në një nivel të avancuar
– zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen e çështjeve brenda fushëveprimit të saj
– të mësuarit dhe zhvillimit;
– komunikim;
– arritja e rezultateve;
– puna me të tjerët / puna ekipore;
– ndërgjegjësim strategjik;
– orientimi drejt palëve / palëve të interesuara;
– menaxhimi; dhe
– menaxhimi financiar
. Kompetencat specifike të punës:
– njohuri aktive për një nga tre gjuhët më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),
– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë zyre dhe
– kaloi një test menaxhimi administrative
Orari i kohës së punës:
- Ditët e punës: nga e hëna deri të premten
- Orët e punës në javë: 40 orë
- Orari i punës: ora 7:30 deri në orën 20:30 deri në orën 15:30 deri në orën 16:30
- Përshkrimi i orëve të punës: duke filluar nga ora 7:30 deri në orën 20:30 dhe duke e mbyllur atë në orën 15: 30-16: 30
Paga: Shuma neto e parasë së gatshme është 28.277,00 denarë.
2.UPR 01 01 V03 000 Bashkëpuntorë për grumbullimin e të dhënave për projektet e zhvillimit të fshatrave, Njësia e dokumentacionit të planifikimit operativ, Sektori për zbatimin e politikës rajonale të zhvillimit – 1 zbatues
Kushtet e përgjithshme :
– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,
– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,
– të jetë një i rritur,
– të ketë një përshtatshmëri të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe
– me aktgjykim të formës së prerë të gjykatës, nuk dënohet me ndalim të kryerjes së një profesioni, veprimtarie ose detyre.
Kushtet e veçanta :
– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimeve VI B sipas Kornizës Maqedonase të Kualifikimeve dhe fituar të paktën 180 kredi sipas ECTS ose përfunduar VII / 1 shkallë Shkenca Juridike ose Administrata Publike dhe Administratë
– Përvojë pune: të paktën një vit përvojë pune në profesion
Kompetencat e përgjithshme të punës në nivelin e ndërmjetëm
– zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen e çështjeve brenda fushëveprimit të saj
– të mësuarit dhe zhvillimit;
– komunikim;
– arritja e rezultateve;
– puna me të tjerët / puna ekipore;
– ndërgjegjësim strategjik;
– orientimi drejt palëve / palëve të interesuara;
– menaxhimi financiar.
Kompetencat e veçanta të punës:
– njohuri aktive për një nga tre gjuhët më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),
– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë
Orari i punës:
- Ditët e punës: nga e hëna deri të premten
- Orët e punës në javë: 40 orë
- Orari i punës: ora 7:30 deri në orën 20:30 deri në orën 15:30 deri në orën 16:30
- Përshkrimi i orëve të punës: duke filluar nga ora 7:30 deri në orën 20:30 dhe duke e mbyllur atë në orën 15: 30-16: 30
Paga :Shuma neto është 22,475.00 denarë..
- UPR 01 01 G01 000 Nëpunës i Pavarur për Implementimin e Sistemit të Informimit, Njësia e Sistemit të Informimit për Zhvillimin Rajonal, Sektori për Zbatimin e Politikës së Zhvillimit Rajonal – 1 agjent përmbarues
Kushtet e përgjithshme :
– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,
– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën Maqedonase,
– të jetë një i rritur,
– të ketë një përshtatshmëri të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe
– me aktgjykim të formës së prerë të gjykatës, nuk dënohet me ndalim të kryerjes së një profesioni, veprimtarie ose detyre.
Kushtet e veçanta:
– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimit V A ose niveli i kualifikimit IV sipas Kornizës Maqedonase të Kualifikimeve dhe 180 ose 240 kredi të dhëna nga ECVET ose ICSET ose të paktën arsim të lartë apo të mesëm, gjimnazi ose ekonomi
– Përvojë pune: së paku tre vjet përvojë pune në profesion
Kompetencat e përgjithshme të punës në nivelin bazë
– të mësuarit dhe zhvillimit;
– Komunikim;
– Arritja e rezultateve;
– Puna me të tjerët / puna ekipore;
– Ndërgjegjësim strategjik
– Orientimi drejt palëve / palëve të interesuara;
– Menaxhimi financiar.
Kompetencat e veçanta të punës:
– njohuri aktive për një nga tre gjuhët më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),
– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë
Orari i kohës së punës:
- Ditët e punës: nga e hëna deri të premten
- Orët e punës në javë: 40 orë
- Orari i punës: ora 7:30 deri në orën 20:30 deri në orën 15:30 deri në orën 16:30
- Përshkrimi i orëve të punës: duke filluar nga ora 7:30 deri në orën 20:30 dhe duke e mbyllur atë në orën 15: 30-16: 30
Paga: Shuma neto e parave të gatshme është 15.663,00 denarë.
- UPR 01 01 B01 000 Këshilltar për përpilimin e Projektit, Njësia e Grumbullimit të Projekteve, Njësia e Zbatimit të Projektit dhe Monitorimi i Përdorimit të Fondeve të Zhvillimit Rajonal – 1 Zyrtar Zbatues
Kushtet e përgjithshme:
– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,
– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,
– të jetë një i rritur,
– të ketë një përshtatshmëri të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe
– me aktgjykim të formës së prerë të gjykatës, nuk dënohet me ndalim të kryerjes së një profesioni, veprimtarie ose detyre.
Kushtet e veçanta :
– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimeve VI A sipas Kornizës Maqedonase të Kualifikimeve dhe fituar të paktën 240 kredi sipas ECTS ose përfunduar VII / 1 shkallë Shkenca Juridike ose Shkencë për Letërsi dhe
– Përvoja e punës: së paku tre vjet përvojë pune në profesion
Kompetencat e përgjithshme të punës në nivelin e ndërmjetëm
– zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen e çështjeve brenda fushëveprimit të saj
– të mësuarit dhe zhvillimit;
– komunikim;
– arritja e rezultateve;
– puna me të tjerët / puna ekipore;
– ndërgjegjësim strategjik;
– orientimi drejt palëve / palëve të interesuara;
– menaxhimi financiar
Kompetencat e veçanta të punës:
– njohuri aktive për një nga tre gjuhët më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),
– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë
Orari i kohës të punës:
- Ditët e punës: nga e hëna deri të premten
- Orët e punës në javë: 40 orë
- Orari i punës: ora 7:30 deri në orën 20:30 deri në orën 15:30 deri në orën 16:30
- Përshkrimi i orëve të punës: duke filluar nga ora 7:30 deri në orën 20:30 dhe duke e mbyllur atë në orën 15: 30-16: 30
Paga: Shuma neto është 24,998.00 denarë
- UPR 01 01 V02 000 Bashkëpunëtor i lartë për rishikimin dhe verifikimin e dokumentacionit të projektit, Njësinë e Grumbullimit të Projekteve, Njësia e Implementimit të Projekteve dhe Monitorimin e Përdorimit të Fondeve të Zhvillimit Rajonal – 1 Zyrtar Zbatues
Kushtet e përgjithshme :
– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,
– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,
– të jetë një i rritur,
– të ketë një përshtatshmëri të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe
– me aktgjykim të formës së prerë të gjykatës, nuk dënohet me ndalim të kryerjes së një profesioni, veprimtarie ose detyre.
Kushtet e veçanta:
– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimit VI B sipas Kornizës Maqedonase të Kualifikimeve dhe fituar të paktën 180 kredi sipas ECTS ose përfunduar VII / 1 shkallë Shkenca Juridike, Arkitekturë, Planifikim Urban dhe Planifikim dhe
– Përvoja e punës: së paku dy vjet përvojë pune në profesion
Kompetencat e përgjithshme të punës në nivelin e ndërmjetëm
– zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen e çështjeve brenda fushëveprimit të saj
– të mësuarit dhe zhvillimit;
– komunikim;
– arritja e rezultateve;
– puna me të tjerët / puna ekipore;
– ndërgjegjësim strategjik;
– orientimi drejt palëve / palëve të interesuara;
– menaxhimi financiar.
Kompetencat e veçanta të punës:
– njohuri aktive për një nga tre gjuhët më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),
– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë
Orari i orarit të punës: • Ditët e punës: nga e hëna deri të premten
- Orët e punës në javë: 40 orë
- Orari i punës: ora 7:30 deri në orën 20:30 deri në orën 15:30 deri në orën 16:30
- Përshkrimi i orëve të punës: duke filluar nga ora 7:30 deri në orën 20:30 dhe duke e mbyllur atë në orën 15: 30-16: 30
Paga : Shuma neto e parave të gatshme është 23,232.00 denarë
- UPR 01 01 V01 000 Këshilltar për mbështetje profesionale operative në zbatimin dhe vlerësimin e zbatimit të projekteve të zhvillimit rajonal, Njësia për Monitorimin, Monitorimin dhe Vlerësimin e Projekteve, Sektorin për Zbatimin e Projekteve dhe Monitorimin e Përdorimit të Fondeve të Zhvillimit Rajonal – 1 përmbarues– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,
– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,
– të jetë një i rritur,
– të ketë një përshtatshmëri të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe
– me aktgjykim të formës së prerë të gjykatës, nuk dënohet me ndalim të kryerjes së një profesioni, veprimtarie ose detyre.
Kushtet e veçanta:
– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimeve VI A sipas Kornizës maqedonase të kualifikimeve dhe fituar të paktën 240 kredi sipas ECTS ose përfunduar VII / 1 gradë shkencat ekonomike ose shkencat juridike dhe
– Përvojë pune: së paku tre vjet përvojë pune në profesion
Kompetencat e përgjithshme të punës në nivelin e ndërmjetëm
– zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen e çështjeve brenda fushëveprimit të saj
– të mësuarit dhe zhvillimit;
– komunikim;
– arritja e rezultateve;
– puna me të tjerët / puna ekipore;
– ndërgjegjësim strategjik;
– orientimi drejt palëve / palëve të interesuara;
– menaxhimi financiar.
Kompetencat specifike të punës:
– njohuri aktive për një nga tre gjuhët më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),
– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë
Orari ikohës së punës:
- Ditët e punës: nga e hëna deri të premten
- Orët e punës në javë: 40 orë
- Orari i punës: ora 7:30 deri në orën 20:30 deri në orën 15:30 deri në orën 16:30
- Përshkrimi i orëve të punës: duke filluar nga ora 7:30 deri në orën 20:30 dhe duke e mbyllur atë në orën 15: 30-16: 30
Paga : Shuma neto është 24,998.00 denarë
- UPR 01 01 B01 000 Këshilltar i Burimeve Njerëzore, Departamenti i Çështjeve të Ekspertëve,Njësia për Çështje të Përgjithshme dhe Administrative – 1 Zbatues
Kushtet e përgjithshme:
– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,
– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,
– të jetë një i rritur,
– kanë një përshtatshmëri të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës
– me aktgjykim të formës së prerë të gjykatës, nuk dënohet me ndalim të kryerjes së një profesioni, veprimtarie ose detyre.
Kushtet e veçanta:
– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimeve VI A sipas Kornizës maqedonase të kualifikimeve dhe fituar të paktën 240 kredi sipas ECTS ose përfunduar VII / 1 gradë shkencat ekonomike ose shkencat juridike dhe
– Përvojë pune: së paku tre vjet përvojë pune në profesion
Kompetencat e përgjithshme të punës në nivelin e ndërmjetëm
– zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen e çështjeve brenda fushëveprimit të saj
– të mësuarit dhe zhvillimit;
– komunikim;
– arritja e rezultateve;
– puna me të tjerët / puna ekipore;
– ndërgjegjësim strategjik;
– orientimi drejt palëve / palëve të interesuara;
– menaxhimi financiar.
Kompetencat specifike të punës:
– njohuri aktive për një nga tre gjuhët më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),
– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrëРаспоред на работното време:
- Ditët e punës: nga e hëna deri të premten
- Orët e punës në javë: 40 orë
- Orari i punës: ora 7:30 deri në orën 20:30 deri në orën 15:30 deri në orën 16:30
- Përshkrimi i orëve të punës: duke filluar nga ora 7:30 deri në orën 20:30 dhe duke e mbyllur atë në orën 15: 30-16: 30
Paga : Shuma neto është 24,998.00 denarë
- UPR 01 01 B01 000 Këshilltar për dokumentacionin teknik Njësinë efurnizimeve publike, Sektori të Çështjeve të Përgjithshme dhe Administrative – 1 përmbarues
Kushtet e përgjithshme :
– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,
– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,
– të jetë një i rritur,
– të ketë një përshtatshmëri të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe
– me aktgjykim të formës së prerë të gjykatës, nuk dënohet me ndalim të kryerjes së një profesioni, veprimtarie ose detyre
Kushtet e veçanta:
– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimeve VI A sipas Kornizës Maqedonase të Kualifikimeve dhe fituar të paktën 240 kredi sipas ECTS ose përfunduar VII / 1 shkallë Shkencat ekonomike dhe
– Përvojë pune: së paku tre vjet përvojë pune në profesion
Kompetencat e përgjithshme të punës në nivelin e ndërmjetëm
– zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen e çështjeve brenda fushëveprimit të saj
– të mësuarit dhe zhvillimit;
– komunikim;
– arritja e rezultateve;
– puna me të tjerët / puna ekipore;
– ndërgjegjësim strategjik;
– orientimi drejt palëve / palëve të interesuara;
– menaxhimi financiar.
Kompetencat specifike të punës:
– njohuri aktive për një nga tre gjuhët më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),
– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë në zyrë
Orari ikohës së punës:
- Ditët e punës: nga e hëna deri të premten
- Orët e punës në javë: 40 orë
- Orari i punës: ora 7:30 deri në orën 20:30 deri në orën 15:30 deri në orën 16:30
- Përshkrimi i orëve të punës: duke filluar nga ora 7:30 deri në orën 20:30 dhe duke e mbyllur atë në orën 15: 30-16: 30
Paga: Shuma neto është 24,998.00 denarë
- UPR 01 01 B04 000 Udhëheqës i Njësie për Çështje Financiare, Njësia e Çështjeve Financiare – 1 Zyrtar i Zbatimit
Kushtet e përgjithshme
– të jetë shtetas i Republikës së Maqedonisë,
– të përdorin në mënyrë aktive gjuhën maqedonase,
– të jetë një i rritur,
– të ketë një përshtatshmëri të përgjithshme shëndetësore për vendin e punës dhe
– me aktgjykim të formës së prerë të gjykatës, nuk dënohet me ndalim të kryerjes së një profesioni, veprimtarie ose detyre.
Kushtet e veçanta:
– Kualifikimet profesionale: niveli i kualifikimit VI A sipas Kornizës Maqedonase të Kualifikimeve dhe të paktën 240 kredi të fituara sipas ECTS ose përfunduar VII / 1 shkallë Shkenca ekonomike
– Përvojë pune: të paktën katër vjet përvojë pune në profesionin e të paktën një viti në një punë në sektorin publik, që do të thotë së paku gjashtë vjet përvojë pune në profesionin e të paktën dy vjetë në një post menaxherial në sektorin privat
Kompetencat e përgjithshme të punës në një nivel të avancuar
– zgjidhjen e problemeve dhe vendosjen e çështjeve brenda fushëveprimit të saj
– të mësuarit dhe zhvillimit;
– komunikim;
– arritja e rezultateve;
– puna me të tjerët / puna ekipore;
– ndërgjegjësim strategjik;
– orientimi drejt palëve / palëve të interesuara;
– menaxhimi; dhe
– menaxhimi financiar.
Kompetencat specifike të punës:
– njohuri aktive për një nga tre gjuhët më të përdorura të Bashkimit Evropian (anglisht, frëngjisht, gjermanisht),
– njohuri aktive të programeve kompjuterike për punë zyre dhe
– kaloi një test menaxhimi administrative
Koha e orarit të punës:
- Ditët e punës: nga e hëna deri të premten
- Orët e punës në javë: 40 orë
- Orari i punës: ora 7:30 deri në orën 20:30 deri në orën 15:30 deri në orën 16:30
- Përshkrimi i orëve të punës: duke filluar nga ora 7:30 deri në orën 20:30 dhe duke e mbyllur atë në orën 15: 30-16: 30
Paga :shuma neto arrinë 28.277,00 денари
Njoftimi i brendshëm mund të ndodhë oficer administrative punësuar në Byronë për zhvillim rajonal, i cili plotëson kërkesat e përgjithshme dhe të veçanta për kompletimin e punës të vendosur në nivelin e duhur me Ligjin për Zyrtarët Administrative dhe Rregulloren mbi sistematizimin e vendeve të punës në Byronë për Zhvillimin Rajonal, në këtë rast, zyrtari administrativ duhet gjithashtu të plotësojë kushtet e mëposhtme:
të vlerësohet “A” ose “B” në vlerësimin e fundit,
– të jetë në vendin e punës në një nivel të menjëhershëm më të ulët ose të jetë në një punë brenda kategorisë së njëjtë në të cilën posta për punë për të cilën publikohet shpallja e brendshme,
– kanë kaluar të paktën dy vjet në punën aktuale dhe
– atij nuk iu dha masë disiplinore në vitin e fundit para publikimit të shpalljes.
Zyrtarët e interesuar administrative, të paraqesë një kërkesë të plotë dhe prova e të dhënave të paraqitura në aplikim nëpër arkivat e Byrosë për zhvillim rajonal te nëpunësi administrativ i cili është përgjegjës për burimet njerëzore dhe adresën e biznesit të zyrtarit administrativ përgjegjës për burimet njerëzore covecki.resursi @ outlook.com.
Kandidatët e aplikimit përveç provave për plotësimin e kushteve të përgjithshme dhe të veçanta mund të paraqesin edhe provat në vijim
– mbështetje për trajnim dhe / ose trajnim të suksesshëm
– konfirmuar për mentorim të zbatuar me sukses
Afati i fundit për paraqitjen e kërkesës me dëshmi është 5 (pesë) ditë nga data e publikimit në faqen e internetit të Byrosë për Zhvillim Rajonal.Në kërkesë, kandidatët janë të detyruar me përgjegjësi materiale dhe penale të konfirmojnë se të dhënat në aplikacion janë të sakta dhe dëshmia e paraqitur është e vërtetë në origjinal.
KUJDESJE : Aplikacionet e kompletuara jo me kohë, jo të plota dhe të çrregullta nuk do të merren parasysh. Kandidati i cili hyn në të dhëna të rreme në aplikacion ose është konstatuar se ka hyrë në të dhëna të rreme do të diskutohet nga procedura e mëtejshme pas këtij njoftimi.
FLETË APLIKIM PËR SHPALLJE INTERNE SHKARKO